Mor/Turuncu Reçete

Altınordu
İstikamet Ecz
0452 233 84 29
Eğitim Araştırma Hastanesi Poliklinik Karşısı

Uğur Ecz
0452 214 78 31
Uzunisa Durağı Yanı

Ulus Ecz
0452 234 42 12
Karşıyaka Mah. Kuğukent Sapağı Elit Fırını Karşısı

Fatsa
Meltem Ecz
0452 423 47 70
M.Kemal Paa Aile Salk Merkezi Kars

Ünye
Tepe Ecz
0452 324 76 06
zel akrtepe Hastanesi Yan

Ziyaretci İstatistiği
mod_vvisit_counterBugün282
mod_vvisit_counterDün1137
mod_vvisit_counterHafta3969
mod_vvisit_counterAy28462
mod_vvisit_counterToplam2861051

Haber Arşivi

Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu tarafından 15.09.2017 tarihinde (bugün) yayımlanan duyuruda;

6197 sayılı Eczacılar ve Eczaneler Hakkında Kanun ile 12/04/2014 tarihli ve 28970 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Eczacılar ve Eczaneler Hakkında Yönetmelik hükümleri doğrultusunda nüfus kriterine tabi olan eczacılara ait başvuruların https://eys.titck.gov.tr/ adresinden erişilebilecek olan Eczacı Yerleştirme Sistemi (EYS) üzerinden 15/09/2017-14/10/2017 tarihleri arasında alınacağı ve eczacı yerleştirme işlemi yapılacağı bildirilmiş olup, kontenjan listesi yayımlanmıştır.

Başvuru sahiplerinin https://eys.titck.gov.tr/ adresi üzerinden belgelerini eksiksiz olarak eklemelerinin ardından, EYS’ye eklenen belgelerin asılları ile birlikte İl veya İlçe Sağlık Müdürlüklerine giderek başvurularını onaylatmaları gerektiği, başvuru sahipleri tarafından gerektiğinde destek almak için Bu e-Posta adresi istek dışı postalardan korunmaktadır, görüntülüyebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir ve Bu e-Posta adresi istek dışı postalardan korunmaktadır, görüntülüyebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir e-posta adresine ulaşabilecekleri belirtilmiştir.

Kontenjan listesi için tıklayınız.

 

Sosyal Güvenlik Kurumu Muhasebe Daire Başkanlığı'ndan Birliğimize yapılan bilgilendirmede;

2017 Haziran Ayı Hastane, Eczane, Optik ve Tıbbi Malzeme tedarikçilerine ait fatura bedellerinin 15.09.2017 tarihinde bankaya gönderileceği ve aynı gün eczacılarımıza ödeme yapılacağı iletilmiştir.

 

Birliğimize Bölge Eczacı Odalarımız ve eczacılarımız tarafından yapılan bildirimlerde eczacılarımızın medikal medula sistemi üzerinden dönem sonlandırma işlemi gerçekleştirirken sıkıntılar yaşadığı ifade edilmektedir.

Birliğimiz tarafından 03.07.2017 tarihinde, Eczanelerden Tıbbi Malzeme Temini, Ürün Takip Sistemi İşlem Basamakları ve Medula Giriş İşlemleri hakkında detaylı bilgilendirme dosyası hazırlanarak web sitemiz ve Bölge Eczacı Odalarımız aracılığı ile eczacılarımıza ulaştırılmıştır.

Bilgilendirme dosyasında da aktarıldığı üzere; Tıbbi Malzeme Temini için Sosyal Güvenlik Kurumu ile anlaşma yapmış olan eczanelerin, sigortalı ve hak sahiplerine tıbbi malzeme temini sırasında giriş yapmaları gereken Medula Ekranına erişim https://medsahis.sgk.gov.tr/sahis/pages/login.jsp linki üzerinden eczane sicil no ve mevcut medula eczane şifreleri ile gerçekleştirilmektedir. Dönem sonlandırma işlemleri ise; aynı link üzerinden TC Kimlik No ve Eczacı Odaları tarafından eczacılarımıza ulaştırılan şifreler ile yapılabilmektedir.

Bilgilendirme dosyasına www.teb.org.tr sayfamızın sol tarafındaki “Uygulamalar Bölümü” altında yer alan “Bilgilendirme - Tıbbi Malzeme Temini Hakkında” başlıklı bölüm üzerinden ulaşılabilmekte olup, dosyamızın 74-79 numaralı slaytlarında bulunan dönem sonlandırma işlemlerine ilişkin ekran görüntüleri duyurumuz alt bilgisinde yer almaktadır.

Tıbbi Malzeme Temini Hakkında detaylı bilgilendirme içeren dosyaya ulaşmak için tıklayınız.

 

Odamızın Olağan  Seçimli Genel Kurulu  aşağıdaki  gündem uyarınca çoğunluklu olarak  16 Eylül 2017 Cumartesi  günü  Saat 14.00’de Odamızın Şarkiye Mahallesi 272. Sokak No:14/1 Altınordu/ORDU adresinde bulunan Merkez binasında,

Çoğunluk sağlanamadığı takdirde, çoğunluk aranmaksızın 23 Eylül 2017 Cumartesi günü saat 14.00’de Ordu Ticaret ve Sanayi Odası’nın Bahçelievler Mah. 295. Sokak No:8 Altınordu/ORDU adresinde bulunan toplantı salonunda yapılacaktır.

Gündem Cumartesi günü bitirilecek ve yasa gereği seçimler, 24 Eylül 2017 Pazar günü saat 09.00 – 17.00 arasında Altınordu İlçe Seçim Kurulu denetiminde Odamızın, Şarkiye Mahallesi 272. Sokak No:14/1 Altınordu/ ORDU adresinde bulunan Merkez binasında yapılacaktır.

Bilgilerinizi rica ederim.

GÜNDEM

1-Açılış

2-Genel Kurul Divan Seçimi

3-Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması

4-Yönetim Kurulu Faaliyet Raporunun Okunması

5-Yönetim Kurulu Mali Raporunun Okunması

6-Denetleme Kurulu Raporunun Okunması

7-Raporların Görüşülmesi

8-Faaliyet Raporu ve Mali Raporun ayrı ayrı ibrası

9-2017-2018 Tahmini Bütçe Tasarısının Görüşülmesi ve Onaylanması

10-Seçime gidecek adayların tespiti

11-Dilek ve Öneriler

12-Kapanış

NOT: Genel Kurula tüm üyelerimizin katılımı zorunludur. Mazereti nedeniyle katılamayanlar mazeretini Genel Kurulun bitiminden bir hafta içerisinde oda yönetim kuruluna yazılı olarak bildirmek zorundadır. Bu süre içerisinde mazeret bildirmeyen veya mazereti geçersiz kabul edilenlere uygulanacak para cezaları 6643 sayılı yasanın 49 uncu maddesi uyarınca tahsil edilir. (6643 Sayılı Türk Eczacıları Birliği Yönetmeliği, Madde 6)

24 EYLÜL 2017 PAZAR

1- Yönetim Kurulu Üyelerinin Seçimi………………. ( 7 Asil, 7 Yedek )

2- Denetleme Kurulu Üyelerinin Seçim…………….  ( 3 Asil, 3 Yedek )

3- Haysiyet Divanı Üyelerinin Seçimi………………… ( 5 Asil, 5 Yedek )

4- T.E.B Büyük Kongre Delegesi………………………… ( 5 Asil,5 Yedek )

 

 

Birliğimiz tarafından Sosyal Güvenlik Kurumuna yapılan resmi başvuru ile,  Bakanlar Kurulu Kararı ile; 28-29.08.2017 tarihleri tam gün, 31.08.2017 tarihi ise yarım gün idari tatil ilan edilmesi nedeni ile Eylül ayı içinde teslim edilmesi gereken Ağustos ayı reçetelerinin, fatura tesliminde sıkıntılar yaşanacağı öngörülmüş, teslim süresinin uzatılması talep dilmişti.

Kurum  tarafından 12.09.2017 (bugün) tarihinde yapılan duyuru ile, reçete ve fatura eki belgelerin tesliminde sıkıntılar yaşanması öngörüldüğünden 15.09.2017 tarihine kadar Kuruma teslim edilmesi gereken optisyenlik müesseseleri dahil 2017/Ağustos ayına ilişkin reçeteler ile Sağlık Kurum/Kuruluşu fatura eki belgelerin son teslimi 22.09.2017 tarihi mesai bitimine kadar uzatıldığı bildirilmektedir.

 

Eylül 2017 tarihli 30175sayılı Resmi Gazetede “Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ” ile “Sağlık Hizmetleri Fiyatlandırma Komisyona Ait Kararlar” yayımlanmıştır.

Tebliğ değişikliği metni ve komisyon kararı ile ilaç - eczacılık hizmetlerini ilgilendiren değişikliklerin yürürlükte bulunan SUT ile hazırlanan karşılaştırmalı tablosu ekte yer almaktadır.

Tebliğ metni için tıklayınız.

Komisyon kararı için tıklayınız.

Karşılaştırmalı tablo için tıklayınız.

 

kurban bayramı MESAJI ile ilgili görsel sonucu

 

30 ağustos zafer bayramı ile ilgili görsel sonucu3

 

Sosyal Güvenlik Kurumu Muhasebe Dairesi Başkanlığı'ndan alınan bilgi;

2017 Temmuz ayı Hastane ilaç malzeme avansı, eczane kan ürünü ile eczane ve optik katılım payı ödemelerinin 28.08.2017 Pazartesi günü eczacılarımızın hesabında olacağı yönündedir.

Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız.

 

Ağustos-Eylül aylarına ait  nöbet listesinde nöbet değişikliği yapılmıştır.

23 AĞUSTOS 2017 ÇARŞAMBA

KAYMAK-PARK-SERDAROĞLU

24 AĞUSTOS 2017 PERŞEMBE

KOÇAK-ODABAŞ-İSTİKAMET

29 AĞUSTOS 2017 SALI

YENİMAHALLE-İBNİSİNA-NAZ

05 EYLÜL 2017 SALI

ŞİMŞEK-YEŞİLOVA-GÜLER

10 EYLÜL 2017 PAZAR

DOLUNAY-YÜRÜR-YENİÇARŞI

24 EYLÜL 2017 PAZAR

DERMAN-ZEYNEP-AYDIN

25 EYLÜL 2017 PAZARTESİ

ULUS-TEPE-CANDAN

 

Samsun Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü'nün 21.08.2017 tarih 96170908/000/4350536 sayılı yazısı;

Resmi Gazetenin 08.03.2017 tarih 30001 sayısında yayımlanan ve yayımı tarihinde yürürlüğe giren Sağlık Hizmet Sunucularının Faturalarının İncelenmesine ve Bedellerinin Ödenmesine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin İkinci Bölümünün Fatura Eki Belgelerin Teslimi Madde 5-1 paragrafında "Teslim süreleri içinde kalmak şartıyla, fatura eki belgelerin kabulünü yapan fatura inceleme birimleri tarafından iş planına göre sağlık hizmeti sunucularına fatura teslimi için randevu tarihi verebilir" denildiğinde Kurum Evrak Teslim işlemlerinde yaşanan yoğunluk sebebiyle yeni bir düzenleme yapılmaya ihtiyaç duymuştur.

Bundan hareketle Kurumun sorumluluk alanında yer alan Ordu Eczacı Odasına kayıtlı Ordu il/ilçelerde faaliyet gösteren sözleşmeli eczanelerin mücbir sebepleri bulunmadığı sürece fatura (tıbbi malzeme (medikal) faturalar dahil) teslimlerinin her ayın 11 (dahil) - 15 (dahil) günleri arasında gerçekleştirileceği, 15. günün hafta sonu veya resmi tatile gelmesi halinde ise takip eden ilk iş günü içerisinde faturaların teslim edilebileceği, uygulamanın 01.09.2017 tarihinden itibaren geçerli ( Ağustos 2017 faturalarının teslimiyle birlikte) olacaktır.

 
<< Başlangıç < Önceki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sonraki > Son >>

Sayfa 7 / 390