Samsun Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü'nün 21.08.2017 tarih 96170908/000/4350536 sayılı yazısı;

Resmi Gazetenin 08.03.2017 tarih 30001 sayısında yayımlanan ve yayımı tarihinde yürürlüğe giren Sağlık Hizmet Sunucularının Faturalarının İncelenmesine ve Bedellerinin Ödenmesine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin İkinci Bölümünün Fatura Eki Belgelerin Teslimi Madde 5-1 paragrafında "Teslim süreleri içinde kalmak şartıyla, fatura eki belgelerin kabulünü yapan fatura inceleme birimleri tarafından iş planına göre sağlık hizmeti sunucularına fatura teslimi için randevu tarihi verebilir" denildiğinde Kurum Evrak Teslim işlemlerinde yaşanan yoğunluk sebebiyle yeni bir düzenleme yapılmaya ihtiyaç duymuştur.

Bundan hareketle Kurumun sorumluluk alanında yer alan Ordu Eczacı Odasına kayıtlı Ordu il/ilçelerde faaliyet gösteren sözleşmeli eczanelerin mücbir sebepleri bulunmadığı sürece fatura (tıbbi malzeme (medikal) faturalar dahil) teslimlerinin her ayın 11 (dahil) - 15 (dahil) günleri arasında gerçekleştirileceği, 15. günün hafta sonu veya resmi tatile gelmesi halinde ise takip eden ilk iş günü içerisinde faturaların teslim edilebileceği, uygulamanın 01.09.2017 tarihinden itibaren geçerli ( Ağustos 2017 faturalarının teslimiyle birlikte) olacaktır.